اخبار

با خودروهای غیرمجاز عرضه کننده لبنیات برخورد می شود

با خودروهای غیرمجاز عرضه کننده لبنیات برخورد می شود


کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: با عرضه کنندگان غیرمجاز لبنیات، همانند افرادی که با خودروهای وانت و نیسان به عرضه شیر و لبنیات می پردازند، برخورد می شود.

بهمن خدادادیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: برای گرفتن حکم قضائی این سودجویان اقدام کرده‌ایم که در روزهای آینده برخورد با آنان آغاز می‌شود.

وی یادآور شد، در بار نخست اخذ تعهد انجام می‌شود و در صورت تکرار، علاوه بر توقیف خودرو، پرونده آنان به دستگاه قضائی برای برخورد ارسال می‌شود.

**کشف ۴.۵ تن موادغذایی آلوده در ماه رمضان

خدادادیان در ادامه از کشف و شناسایی ۴.۵ تن مواد غذایی آلوده در ماه رمضان در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: از این میزان ۱.۵ تن گوشت غیرمجاز و ضایعات گوشت و مرغ بوده و مابقی مربوط به موادغذایی تاریخ گذشته، غیرمجاز، تقلبی و شیرغیرمجاز بوده که از سطح فروشگاه‌ها جمع آوری شده است.

خدادادیان به نظارت مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در ماه رمضان و روزهای منتهی به عید فطر اشاره کرد و افزود: در این ماه برای ۳۰ مرکز متخلف، اخطار تعطیلی صادر شد.

این مسوول ادامه داد: پرونده این مراکز برای ارسال به دادسرا تکمیل شده و در این میان تعدادی قنادی وجود داشت که از رنگ غیرمجاز و یا شهد گلوکز به جای قند در زولبیا و بامیه استفاده کرده بودند.

وی تاکید کرد، که با آغاز شروع فصل گرما، نظارت‌ها بر مراکز تهیه و توزیع افزایش می‌یابد.

در ماه رمضان یک هزار و ۱۴۴ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شئونات این ماه مبارک در سطح استان تذکر دریافت کردند و ۱۴۲ واحد نیز به دلیل بی توجهی به تذکرات داده شده با حکم قضائی پلمب شدند.
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۴۷
تعداد بازدید : ۱,۰۹۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید